ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗΣ: “ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΜΟΝΟΠΩΛΙΟ ΤΟΥ ΟΑΣΘ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ”

«Το μονοπώλιο του ΟΑΣΘ εκβιάζει την Θεσσαλονίκη και τους Θεσσαλονικείς»

«Το ιδιωτικό μονοπώλιο του ΟΑΣΘ ως προς την μεταφορά του επιβατικού κοινού της Θεσσαλονίκης, είναι το γεγονός το οποίο δίνει τη δυνατότητα σε αυτό το μονοπωλιακό οργανισμό να εκβιάζει την Θεσσαλονίκη και τους Θεσσαλονικείς» δήλωσε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Αλέκος Τριανταφυλίδης με παρέμβαση του στο Ράδιο Θεσσαλονίκη, σχετικά με το θέμα των εργαζομένων . Ένα πρόβλημα το οποίο ταλανίζει την πόλη αυτές τις ημέρες.

«Ο οργανισμός του ΟΑΣΘ ο όποιος τα τελευταία χρόνια έλαβε από τις ελληνικές κυβερνήσεις συνολικά το ποσό του 1δις. ευρώ έχει το επιβατικό κοινό να συνωστίζεται στις στάσεις, να στριμώχνεται εντός των οχημάτων,  να έχει αυτόματα μηχανάκια εισιτηρίων τα οποία δεν δίνουν ρέστα» αναφέρει ο κ. Τριανταφυλλίδης και συμπληρώνει ότι «εγώ προσωπικά επικοινώνησα με τον Χρήστο Σπίρτζη ώστε να αντιμετωπίσουμε αυτή την τριπλάσια επιδότηση που δίνει η κυβέρνηση στον ΟΑΣΘ και να διασφαλιστεί το δημόσιο συμφέρον».

Ο Υπουργός προσπαθεί για λύση… 

«Και ενώ προσπαθούμε να διασφαλίσουμε αυτό το συμφέρον καταλήγουμε να ταλαιπωρούνται αυτοί που προσπαθούμε να  διασφαλίσουμε. Ο  Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων ψάχνει να βρει τρόπο ώστε τα χρήματα να φτάσουν απευθείας στους εργαζόμενους και να λάβει η διοίκηση του ΟΑΣΘ και τα δώσει σε αυτούς που δικαιούνται μερίσματα» τονίζει ο βουλευτής.

Κάτι πρέπει να γίνει μέχρι να ολοκληρωθεί το μετρό!

«Είναι ανάγκη μέχρι να ολοκληρωθεί η κατασκευή του μετρό ώστε η Θεσσαλονίκη να αποκτήσει και δεύτερο μέσο μαζικής μεταφοράς. Να δούμε τι θα κάνουμε με το μεγάλο θέμα των μαζικών μεταφορών στην πόλη. Γιατί δεν γίνεται να συνεχιστεί η εξωφρενικά μεγάλη κρατική επιχορήγηση που λαμβάνει ο ΟΑΣΘ συγκριτικά με τα μέσα μαζικής μεταφοράς των Αθηνών τα οποία είναι έξι στο σύνολο τους και όταν κάποιο κάνει απεργία υπάρχουν άλλα πέντε για να μεταφέρουν τον κόσμο. Δυστυχώς το πρόβλημα ξεκινά από το παρελθόν όπου τα τελευταία 40 χρόνια κάποιοι άφησαν την πόλη δίχως δεύτερο μέσο μεταφοράς. Μια πόλη του ενός εκατομμύρια, μια πόλη που ήταν ευρωπαϊκή πρωτεύουσα το 1997» υπογραμμίζει ο κ. Τριανταφυλλίδης.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *