PHYSIS. H OMAΔΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΣΤΑ ΠΑΡΚΑ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

«Η Θεσσαλονίκη είναι η καταλληλότερη πόλη για υπαίθρια άσκηση και αναψυχή. Διαθέτει αρκετούς υπαίθριους χώρους που θυμίζουν φυσικό περιβάλλον και με λίγη φαντασία αλλά και διάθεση, μπορούν να χρησιμοποιηθούν και ως χώροι άσκησης αλλά και αναψυχής, συνθέτοντας έτσι ένα όμορφο και κατάλληλο περιβάλλον για υπαίθρια άσκηση. Κάποιους από αυτούς του χώρους εντοπίσαμε και επιλέξαμε να κάνουμε τις προπονήσεις μας και πιστέψτε μας, η αίσθηση της ελευθερίας και απόδρασης από την καθημερινότητα είναι απόλυτη. Χαρακτηριστικά, κάποιοι από τους χώρους αυτούς, είναι ο κήπος του νερού στη νέα παραλία, η μαρίνα της κρήνης στην καλαμαριά, το φράγμα της θέρμης στην θέρμη και τέλος στα Βασιλικά» λέει η ομάδα.

Η Physis Outdoor Training με βασική φιλοσοφία ότι «η άσκηση πρέπει να είναι αποτελεσματική και παράλληλα ευχάριστη», σε συνεργασία με πτυχιούχους γυμναστές και προπονητές, σας δίνει τη δυνατότητα για άσκηση και ψυχαγωγία στα προγράμματα της.

Στα προγράμματα προπονήσεων της Physis Outdoor Training θα συναντήσετε κυρίως ασκήσεις που προέρχονται από τον χώρο του Fitness αλλά και από διάφορα αθλήματα (Στίβος – Tennis – Basket – Volley) συνθέτοντας έτσι μία άκρως αποτελεσματική και παράλληλα ευχάριστη αθλητική δραστηριότητα. Τα προγράμματα άσκησης είναι διαφορετικά σε κάθε προπόνηση και βασίζονται στις ανάγκες και δυνατότητες του κάθε ασκούμενου. Σας δίνουν την δυνατότητα για άσκηση και ψυχαγωγία, συνδυάζοντας χώρο άσκησης και φυσικό περιβάλλον.

Γιατί να επιλέξει κανείς  την Υπαίθρια Άσκηση;

Για πολλούς λόγους! Καίμε περισσότερες θερμίδες λόγω της προσπάθειας του οργανισμού μας να προσαρμοστεί στις εκάστοτε συνθήκες όπως είναι το έδαφος και ο καιρός! Υπάρχει μεγαλύτερη ποικιλία ασκήσεων σε σύγκριση με τους κλειστούς χώρους και συνδιασμός διαφορετικών μεθόδων προπόνησης που καταστούν το πρόγραμμα αποτελεσματικότερο από τις κοινές μεθόδους. Βελτιώνει τη διάθεσης μας και ι σχυροποιεί το ανοσοποιητικό μας σύστημα!
Ακόμα, η σύντομη έκθεση μας στις ακτίνες του ήλιου αποδεικνύεται ευεργετική για τον οργανισμό μας!

Θα δει κανείς  αποτελέσματα σύντομα;

Η εκτίμησή μας είναι ότι με τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα και με λίγο ισορροπημένη διατροφή, τα πρώτα σωματικά αποτελέσματα είναι εμφανή με το τέλος της τέταρτης εβδομάδας. Να μην ξεχνάμε όμως πως ο καθένας από εμάς είναι διαφορετικός και ότι το αποτέλεσμα εξαρτάται από πολλούς παράγοντες όπως είναι η συνέπεια στις προπονήσεις, η χρονική διάρκεια και η συχνότητα που γυμναζόμαστε, η ένταση που βάζουμε κατά τη διάρκεια της προπόνησης και οι διατροφικές μας συνήθειες.

Και αν έχει κρύο ή βρέχει;

Δε φοβόμαστε το κρύο, αντιθέτως τον χρησιμοποιούμε υπέρ μας. Αυξάνεται ο μεταβολισμός, καίμε περισσότερες θερμίδες, τονώνουμε την άμυνα του οργανισμού μας…άρα δεν υπάρχει δικαιολογία για να αποφύγουμε την προπόνηση, απλά θυμηθείτε ότι είναι προτιμότερο να φοράμε πολλά και λεπτά ρούχα -στιβάδες- γιατί μας κρατάνε πιο ζεστούς, έχουμε ελευθερία κινήσεων και σίγουρα θα χρειαστεί να αφαιρέσουμε κάποια στην διάρκεια της προπόνησης. Αν τώρα, ο καιρός είναι βροχερός, η προπόνηση αναβάλλεται και αναπληρώνεται άμεσα, κατόπιν συνεννόησης, χωρίς καμία εξτρά οικονομική επιβάρυνση.

Bρείτε τους στο site αλλά και στο Facebook Page τους!

πηγή: e-radio

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *